Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság
éjjel-nappal hívható gyermekvédő hívószáma
06-80/630-155

 

A Magyar Állam képviseletében eljáró Nemzeti Fejlesztési Minisztérium 2017. január 1. napjától 2017. december 31. napjáig terjedő időtartamra a Groupama Biztosító Zrt.-vel kötött szerződést annak érdekében, hogy a biztosított korosztályba tartozó személyek a 3. életévük betöltésének napjától 18. életévük betöltésének napjáig államilag finanszírozott balesetbiztosítási védelemben részesüljenek az általános gyermek- és ifjúsági balesetbiztosításról szóló 119/2003.(VIII.14.) Kormányrendeletnek megfelelően.

 

Biztosítási események és biztosítási összegek:

 Csonttörés esetén

 3.000 Ft

 Balesetből eredő maradandó egészségkárosodás  esetén:
 1-9% mértékig  3.000 Ft
 10-29% mértékig  50.000 Ft
 30-100% mértékig  300.000 Ft biztosítási összegnek az egészség- károsodás (rokkantság) fokával megegyező  százaléka
 Baleseti halál esetén  200.000 Ft

 

Hogyan jelenthető be szolgáltatási igény? 

Amennyiben biztosítási esemény történik, a 13274 számú szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványt szükséges kitölteni, amely elérhető online a weboldalunkon, valamint a Groupama Biztosító ügyfélszolgálatain országszerte.

A kitöltött szolgáltatási igénybejelentő nyomtatványt a kapcsolódó orvosi dokumentumokkal együtt a Groupama Biztosítóhoz az alábbi elérhetőségeken lehet eljuttatni:

  • faxon: a +36 1 462 3817-es számra, vagy
  • postai úton: Groupama Biztosító Zrt., 1380 Budapest, Pf. 1049. címre, illetve
  • személyesen a Groupama Biztosító bármely ügyfélszolgálatán is leadható, ahol a Groupama Biztosító munkatársai készséggel állnak rendelkezésre.
A részletes biztosítási feltételekről, a szolgáltatásokról és a szolgáltatási igény bejelentésének lehetőségeiről, továbbá a szükséges dokumentumokról bővebb információ található a Groupama Biztosító honlapján, valamint tájékoztatás kérhető a 0-24 óráig helyi tarifával hívható gyermek és ifjúsági balesetbiztosítás információs telefonszámon is:
+36 80 366 066
 
A Groupama Biztosító Zrt. telefonos ügyfélszolgálata munkanapokon a honlapján közzétett ügyfélszolgálati helyek nyitvatartási rendje szerint várja ügyfelei hívásait. 
 
Milyen dokumentumokat szükséges az igénybejelentő lap mellé benyújtani?
 

A szolgáltatási igénybejelentő mellé csatoltan benyújtandó iratokat a vonatkozó Kormányrendelet 2. számú melléklete határozza meg, mely elérhető oldalunk alján. Amennyiben további kérdése merülne fel, forduljon bizalommal munkatársainkhoz információs vonalunkon!

 

Baleseti eredetű maradandó egészségkárosodás esetén a biztosítóhoz be kell nyújtani:

  • a biztosítási eseménnyel kapcsolatos, a balesettől a szolgáltatási igénybejelentésig keletkezett összes orvosi dokumentum fénymásolatát,
  • a baleset körülményeinek tisztázásához szükséges iratokat,
  • szükség esetén az okirat hiteles magyar fordítását,
  • amennyiben a biztosítási eseménnyel kapcsolatban hatósági eljárás indult, a biztosítóhoz be kell nyújtani a nyomozás során készült jegyzőkönyvet, illetve a jogerős határozatot is,
  • a biztosítotti jogosultságot igazoló iratot.
 
Csonttörés esetén a biztosítóhoz be kell nyújtani:
  • a csonttörést igazoló röntgenlelet vagy orvosi igazolás másolatát,
  • a biztosítotti jogosultságot igazoló iratot.
 
Baleseti halál esetén a biztosítóhoz be kell nyújtani:
  • a biztosított halotti anyakönyvi kivonatát,
  • a halál okát igazoló orvosi vagy hatósági bizonyítványt,
  • jogerős öröklési bizonyítványt vagy hagyatékátadó végzést,
  • a baleset körülményeinek tisztázásához szükséges iratokat,
  • szükség esetén az okirat hiteles magyar fordítását,
  • a biztosítotti jogosultságot igazoló iratot.
      dig temahet  tehetseg  hatartalanul logo